مجله خبری پرداد

مجله خبری پرداد ... همه چیز در نت ...

مجله خبری پرداد

مجله خبری پرداد ... همه چیز در نت ...

  • ۰
  • ۰

تحریم ظریف

1. تحریم آقای #ظریف، در زندگی خودش و خانواده‌اش هیچ تاثیری ندارد. بیخود غصه نخورید. تحریم مثل جنگ اگر باری دارد روی دوش کارگرها و معلم‌ها و بازنشسته‌ها و مستاجرهاست. خواستید ادای نایس‌ها را در بیاورید و با عکس کسی پوز وحدت ملی بدهید و همدردی کنید حداقل سوراخ دعا را فراموش نکنید.


2. در همه سالهایی که آقای #روحانی و #آخوندی از روکود عبور می‌کردند ما در گل گیرکرده‌ بودیم و داشتیم با صاحبخانه چانه می‌زدیم. قبل برجام پراید را 20 میلیون می‌خریدیم. بعد برجام 25 و الآن 50 میلیون. #نعمت_زاده شاهد است سِر شدیم. خیلی رفت و آمد تحریم‌ و گشایش و تنگی‌ را حس نمی‌کنیم.



3. ما خیلی وقت است دیگر با خیلی‌ها هم هموطن نیستیم. با آدم‌هایی که در مدرسه‌‌ای شکل ما درس نمیخوانند بچه‌های‌شان خارج از این مرزها به دنیا می‌آیند و زندگی و درمان و درآمدشان سنخیتی با ما ندارد و...وحدت ملی که باسمه‌ای نمی‌شود. ما #هم_سرنوشت نیستیم بزرگوار. ادا و اصول الکی چرا؟


4. اهالی #ده‌_ونک که جز آه چیزی جلوی بولدوزرها نداشتند با اهالی #باستی_هیلز و شبنم نعمت زاده و داماد شمخانی که بولدوزر و صاحب بولدوزر و صاحب حکم تخریب و مجری حکم تخریب را روی هوا می‌خرند و در راه خدا آزاد می‌کنند، فقط سر واژه #بولدوزر وحدت دارند و گرنه در 2 کشور جدا ساکن‌اند.


5. فردی که بخاطر اجاره خانه در تهران اثاثش را بیرون ریخته‌اند با فردی که 50 تا واحد مسکونی در همین تهران را سالهاست خالی نگه داشته تا گرانتر بفروشد چه حس مشترکی بهم دارند که با هم وحدت ملی بکنند؟




  • ۹۸/۰۵/۱۰
  • مهدی شریفی

تحریم ظریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی